-PeLaWaT SiLa TiNGGaLKaN LiNK aNDa DiSiNi - TeRiMa KaSiH DaRi BLoGGeR KaMPuNG-

Wednesday, January 12, 2011

Home » JANGKAAN KEMASUKAN PINJAMAN PTPTN & BIASISWA JPA PELAJAR UNIVERSITI MALAYA

JANGKAAN KEMASUKAN PINJAMAN PTPTN & BIASISWA JPA PELAJAR UNIVERSITI MALAYA

Salam semua, mesti korang semua excited nak tau pasal nie....kat sini aku letakkan notis yg aku perolehi drpd sumber2 yg boleh dipercayai mengenai kemasukan pinjaman PTPTN dan biasiswa JPA bagi pelajar UM yg tertanya2 bila agaknya duit nak masuk...


Jadi diharapkan semua sabar menanti termasuklah aku yg dah kering dah nie.....!!!








3 comments:

redzuan said...

tgh menanti ni scholar JPA masuk. da kerig da poket sy ni. huhuhuhu

SEGMEN TRICK : CARA MENINGKATKAN KELAJUAN INTERNET ( LOADING PAGE) SEBANYAK 20%

To'Qie said...

JPA dah masuk kan minggu lepas....

Wan Kamilla said...

Assalamualaikum. Kalau masuk UM kan, tak boleh apply pinjaman MARA ke ek? Saye intake September 2011 lepasan Matrikulasi. Tak tahu ape2 ni. Harap dpt memberi sikit info ek :)
http://wankamilla.blogspot.com

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...