-PeLaWaT SiLa TiNGGaLKaN LiNK aNDa DiSiNi - TeRiMa KaSiH DaRi BLoGGeR KaMPuNG-

Thursday, January 20, 2011

Home » , , » HALAL ATAU HARAM? BUAT DUIT DENGAN ADSNIAGA

HALAL ATAU HARAM? BUAT DUIT DENGAN ADSNIAGA

HALAL ATAU HARAM? BUAT DUIT DENGAN ADSNIAGA 

Salam kepada pengunjung blog BLOGGER KAMPUNG. Jutaan terima kasih kerana blog yang baru dibina nie dah nampak perkembangannya dengan hadirnya pengunjung2 dan blogger lain.

Hari ini aku dapat 1 email dari admin@adsniaga.com berkenaan penjualan iklan adsniaga oleh para blogger semua. Jadi aku nak kongsikan pada semua. Isu ini mungkin menjadi tanda tanya para blogger samada halal atau haram adsniaga nie bila mereka nak mulakan penjualan iklan dari adsniaga nie..



ADSNIAGA | HALAL ATAU HARAM?



Ini petikan dari admin@adsniaga.com berkenaan isu ini.


Anda sebagai publisher menyediakan tapak iklan di blog/portal/forum milik anda, adsniaga.com akan membayar kepada anda berdasarkan jumlah klik yang diterima oleh pengiklan di adsniaga daripada laman web anda.


HALAL - Sekiranya iklan tersebut di klik oleh pengunjung laman web anda tanpa mendapat sebarang atau arahan supaya mereka klik pada iklan yang terpapar di laman web anda tersebut.


HARAM - Sekiranya iklan tersebut di klik oleh pemilik laman web itu sendiri atau memaklumkan kepada pengunjung supaya tolong klik atau mempengaruhi mereka untuk klik kerana tindakan anda tersebut telah mendustai para pengiklan di adsniaga.com dan anda juga tiada integriti kerana menjana pendapatan melalui kaedah penipuan.


Adsniaga.com memiliki sistem pengesanan penipuan yang mampu mengesan tindakan anda. Kami juga mengambil langkah tegas dengan tindakan BAN SEUMUR HIDUP bagi mana-mana publisher yang menjalankan aktiviti penipuan ini.


Adsniaga.com sentiasa memastikan iklan-iklan advertiser mendapat klik yang sewajarnya untuk memajukan perniagaan/perkhidmatan mereka. Tanpa advertiser maka publisher juga tiada pendapatan sampingan secara online. Jadi kita lakukan yang terbaik untuk 'win win situation' dalam menggunakan sistem adsniaga.com ini.

Jadi terpulanglah kepada anda semua para blogger semua untuk menilainya. Bagi saya kalau betul cara kita mesti rezeki yang kita perolehi diberkati.



Kalau berminat dengan adsniaga nie boleh lah tgk artikel2 saya sebelum ini berkenaan buat duit dengan adsniaga dan cara2 memulakan bisnes ini.





2 comments:

sabree hussin said...

Adsniaga ni senang tak nak dapat income? macam bidvertiser ni lambat betul la nak generate income

To'Qie said...

adsniaga nie boleh katakan mcm adik kpd google adsense...cuma iklannya dari malaysia dan mmg ckp mudah nak generate income...step2 nya dah saya leh tgk kat post2 saya sebelum ini, try it..!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...